Zwroty:
1. Zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 2 marca 2000 (Dz.U.z 2000r Nr 22 poz.271 z późniejszymi zmianami) „o ochronie praw konsumentów” gwarantujemy Państwu prawo zwrotu zakupionego towaru na odległość bez podania przyczyny, jeśli w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki, Klient zgłosi fakt odstąpienia od umowy oraz dostarczy zwracany towar do sklepu nie później niż 14-tego dnia od daty zgłoszenia zwrotu.
2. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania wraz z kompletem oryginalnych dokumentów (dowód sprzedaży lub faktura oraz karta gwarancyjna).
3. Zwroty towaru przyjmowane są wyłącznie na adres: goonis Beata Ciesielska-Dolata ul. Promienista 16, 62-002 Suchy Las. Zwrot należności za zwrócony produkt po potrąceniu kosztów przesyłki nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej na wskazany przez Państwa numer konta bankowego. Prosimy o podanie informacji dotyczącej nr zamówienia, danych osoby zamawiającej wcześniej ten artykuł oraz dopisku „zwrot towaru”.
4. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem oraz paczek wysłanych na jego koszt.
Reklamacje:
1. W chwili odbioru towaru od kuriera kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan opakowania przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania należy spisać protokół reklamacyjny w obecności kuriera oraz jak najszybciej skontaktować się z nasza firmą. Wszelkie reklamacje z tego tytułu będą uwzględniane jedynie po dostarczeniu protokołu reklamacyjnego.
2. Reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego w terminie 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego towaru. W szczególnych przypadkach okres ten może ulec wydłużeniu, o czym klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
3. Jeżeli stwierdzą Państwo wadę ukrytą, bądź uszkodzenie towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami e-mailem lub telefonicznie w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
4. Podstawę do reklamacji stanowi dowód zakupu oraz karta gwarancyjna w przypadku artykułów objętych gwarancją producenta oraz protokół reklamacyjny (w przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie). Produkty do reklamacji należy przesyłać na adres: goonis Beata Ciesielska-Dolata ul. Promienista 16, 62-002 Suchy Las.